Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har lenge kunnet presse fram noen dråper melk/væske fra puppene. Gjorde det i dag også, og det kom mange hvite dråper. Men ene dråpen var helt rød, så jeg så at det var blod... Hva betyr det da???? Bare en pitteliten dråpe, men lell??
Lille`mor & lillebøll Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Hvet ikke hva det bryt,men pass nå på brystbetennelse!! Bruk ammeinnlegg!Ikke frys på brystet.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Har lest nå at det kan komme av at brystene utvider seg. Er jo tross alt bare en liten dråpe det er snakk om, men litt ekkelt likevel! Får se om det gir seg, hvis ikke får jeg høre med Jordmor. Tror ikke det er betennelse, for jeg har ikke noe vondt, og formen er fin... Men takk for svar:-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 slutt å klemme ut, så slipper du det problemet mer! spar råmelka til babyen din!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Nå kan man ikke bruke opp råmelka da... Trenger ikke være så krass når jeg lurer på noe som jeg uroer meg litt over. Er ikke snakk om at jeg klemmer som en gal, mest for nysgjerrighetens skyld...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Ikke bry deg om det.... har hatt råmelk siden uke 20 eller noe... I de siste ukene har jeg flere ganger fått spreng og er nødt til og trykke ut litt.trenger ikke trykke hardt en gagn før det bare renner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå