RaPe Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 holder på å bli gal. Samboeren holder på å le seg ihjel... det klør og det klør. spesielt på brystvortene.... Må ta meg sammen for å IKKE klø, er jo så tynn hud, så det skal lite til før det blir rødt og sårt... flere? Gode tips om salver etc? smører med vanelig fuktighetskrem eller eurax... hjelper en stund...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 du kan prøve sånn puppesalve fra avent.den funker få såre brystvorter. lykke til
britt72 Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Begynte å flire jeg og, men bare fordi jeg kjenner meg sånn igjen! Og så vondt som det gjør når puppune er så vonde...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Prøv med a-creme. Apoteket i brunt glass. Denne hjalp meg gjennom den verste tiden.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Jeg syns det hjalp med hvitvask (kjøpes reseptfritt apotek) dessuten ullinnlegg inni bh'n eller bh i ren ull. Da roet det seg. Det gikk heldigvis over etterhvert når jeg nærmet meg 3. tri!
Spikeldi Gamle Øk Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Å takk GUD, jeg trodde jeg var helt freak som hadde dette problemet...*puster lettet ut* Samboeren min har tidvis ledd seg krokete mens jeg har vært ganske fortvila...Har klødd meg til blods om nettene, så på mandag skal jeg rett på apoteket og kjøpe inn tipsene jeg fikk her! Takk damer!
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 haha, jeg som trodde det bare var meg...! Det klør og klør og klør og jeg blir smågal Men gubben er flink og smekker labbene når jeg blir for ille, og ellers funker det best for meg å gå uten bh så mye jeg kan. Virker som det blir tusen ganger verre når brystvortene blir klamme og sammenklemt.
Nætte;mortil2 Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Åh! skulle inn hit og spørre etter råd mot dette og så var det den første tråden som lå der!!!!!! Fantasisk.. Holder på å flippe her, har smurt med spenol (hahaaaa.. ironisk eller.... ) og diverse kremer uten parfyme som jeg har funnet, men ingenting har hjulpet over lengre tid.. HER SKAL DET HANDLES. Kan jeg love dere.. Apoteket kommer til å ha en god dag.... :-)
gullegget Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Jeg går i svangerskap nr tre med kløe på puppene, men nå har jeg også fått forferdelig kløe i armhulene. Og det ser heller ikke pent ut når du klør deg:) Jeg har prøvd peeling, forskjellige kremer og ny deo. Føler at ingenting hjelper.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 13. januar 2008 #11 Skrevet 13. januar 2008 Jeg smører meg meg babyolje fra Simple etter dusj (skikkelig god og fet olje). Sluttet og klø etter det.. Er det ille, smører jeg med spenol eller bodybutter m/kokos fra Body shop.. hjelper det også..
Joikaboll@ Skrevet 13. januar 2008 #12 Skrevet 13. januar 2008 Forstår veldig godt hva dere mener, klør og klør som bare jeg også. Har prøvd det meste, fra kortison, kremer med og uten aloe vera og alskens rariteter. Men nå har puppekløen spredd seg, jeg kjør over alt, fra topp til tå, tilogmed inni øra. Det som funker best på meg nå er, Aponti babyolje. Jeg kliner meg inn jevnt gjennom hele døgnet, bruker også denne når jeg dusjer. Men jeg klør meg fortsatt til blods flere ganger om dagen. Håper det snart går over, er jo bare halvveis. Og jeg har ikke hvert plaget med dette i de 4 forrige svangerskapene.
tingeling87 Skrevet 13. januar 2008 #13 Skrevet 13. januar 2008 synes også det klør så vanvittig på brystvortene. småflaut å klø seg på puppen om man er på kafe eller noe sånt. dessuten hjelper det ikke å klø kjapt når ingen ser. jeg må klø skikkelig, nesten så det gjør vondt.. skal en tur innom apoteket tror jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå