Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Hei! Jeg er 28 år og venter mitt 4. barn. Fikk akkurat tatt utdannelse og vært litt i jobb for første babyen kom:) Er utdannet bioingeniør. Ferdig utdannet 22 år gammel. Så en tur jorden rundt 1/2 år sammen med en besteveninnen min. Så traff jeg mannen i mitt liv:) Så fikk jeg jobb, og rakk å jobbe 8 mnd. før baby kom heldigvis.Siden har det gått slag i slag. Har en gutt på 4,5 år. En jente på 3 år, en jente på 1,5 år og venter nå en baby i mars. GLEDER MEG :-) Må si at det har vært ganske mye, men mamma og pappa, pluss svigers bor litt nedi gaten her, heldigvis......... Vi har bygget på huset, som egentlig er ganske stort i utgangspunktet, men ville at alle skulle ha hvert sitt rom. Så nå sitter jeg her og passer på alle barna mine, og har ikke tid til å tenke på en gang å lage klart til lille baby kommer :-) :-) Har vært på ski med hele familien og vennepar med familie i dag, frisk luft gjør en sliten :-) Men bruker en energi får en energi. Har noen helger bare "ligget på sofaen" og spist "godteri" men mannen har tatt barna, og DA blir man sløv da!!!! Men skal ut i permisjon snart, så da får jeg jo tre uker til BARE meg selv :-).... Flere som har mange unger?
oblix Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Vil bare si at jeg er imponert av dem som har så mange "tette" barn, jeg synes det er VELDIG slit med en, hihi. Her blir det toppen en til, og det blir en stund til. Er nok viktig å holde seg i form, blir sikkert noen travle dager for deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå