Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 jeg bare lurer på om hvor mye dere har handlet.kanskje jeg er tilig ute.
ballblom Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Vi har kjøpt lite enda.. har to par nyfødt-sokker, én t-skjorte, én body, én lue, ett babyhåndkle-teppe og en innedress med hette :-) Ellers har vi en seng på som venter på oss, og et skap til å ha babyolje og håndklær osv i. Tror nok jeg kommer til å gå litt amok etter ultralyden, men til nå har vi vært flinke ;-) Barnevogn og stellebord osv venter vi nok med til nærmere våren vil jeg tro..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 okay..jeg tenkte å kjøpe vogn på mandag sia det er salg da.tenkte å kjøpe litt nu å litt da pga fordeling av pengene litt. hadde tenkt å vente med vognen til etter ul men sia det er salg så kunne vi spare flere 1000kr. enda 2 uker til jeg ska på ul.
ballblom Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Skjønner de som vil fordele utgiftene litt, så kan være lurt å kjøpe babyutstyr på januarsalget. De fleste venter nok vanligvis til nærmere fødselen, men mange kjøper også tidlig. Ingenting som er rett eller galt :-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 ja det er ganske bra å fordele litt utover månene i svangerskapet.nå venter jeg nr 2 å har kun noen baby klær fra fra nr 1.så må kjøpe alt på nytt.
ie28 Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Venter 17.juni og kjøpte i dag en voksipose ettersom den var på salg nå. Ellers har vi sett ut det vi vil ha, men handler ikke noe mer før vi har vært på ul førstkommende onsdag. Men etter handlingen i dag , fikk jeg bare lyst til å handle mye mer =) Så små nyyydelige klær og ting som det finnes til de små knøttene.
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Hei! Vi har kjøpt inn det vi trenger av utstyr minus seng til nurket. Fikk masse penger i julegave og vi valgte å dra i mellomjula. Hadde fått inntrykk av at det skulle ta opptil 3 mnd å få vogna, men denne hadde de på lager der vi var. Mangler masse klær og kluter osv, men det mest nødvendigste og det dyreste er i hus nå! Greit å få gjort unna dette før formen evt bli værre. Veit jo aldri hvordan det blir framover....
-Petrine- Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Vi har ikke kjøpt noe enda. Sist gang kjøpte vi det meste ca en måned før termin, men da måtte vi ut med 20 000 kr. Så det er sikkert veldig greit å fordele utgiftene på flere måneder. Nå er det heldigvis ikke så mye vi trenger, men Leandervugge og stellebord skal i hus til våren.
Chick Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Har ikke kjøpt noe enda, men har bestemt oss for åssen bilsete vi skal ha og nesten sikre på åssen vogn det blir. Skal kjøpe bilsete i januar. Det koster egentlig 1500, men koster 1000 i januar, så da kliner vi til nå Har termin 30 juni:)
SuperMoM <3 Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 Har det meste til den lille med tanke på at det "bare" er 15 måneder siden jeg fikk sistemann:p Har kjøpt en bukse og 2 sparkebukser.Var på tilbud da jeg var i uke 10,så jeg kjøpte de bare:p hehe.. Skal vente med å kjøpe mer til jeg vet kjønnet.For om det er gutt,kan jeg bare vaske opp igjen klærne:p
Joikaboll@ Skrevet 12. januar 2008 #11 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har kjøpt 2 stk bodyer og en bamse har storebror handla. Har termin 2.juni Vi har alt vi trenger fra a-å, men noe nytt blir det jo helt sikkert. Kommer nok til å kjøpe meg ei ekstra vogn, selv om vi har 3 stk. Og et bilsete til, greit å ha et med base denne gangen.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 12. januar 2008 #12 Skrevet 12. januar 2008 Har ikke kjøpt noe annet enn en morgenkåpe :-) Har fått noen få klesplagg i julegave. Ellers så skal vi låne vogn, vippestol og vugge så det er i boks! Blir vel noe handling etter at vi har vært på UL neste uke tenker jeg :-)
Marius og mamma'n hans Skrevet 13. januar 2008 #13 Skrevet 13. januar 2008 Vi har ikke kjøpt noen ting enda, det er ikek helt sant egentlig for vi har kjøpt oss tørketrommel, også kjøpte vugge i sommer fordi den var så fin, bare at den er flat under så den vugger ikke... sørgelig!! Har vært på Ul å sett at alt står bra til og at det blir en gutt Så mamma har begynt å handle... klær arver vi fra ei vennine av meg. Har ikke lyst til å handle så mye enda... dårlig erfaring desverre. Men så er det dumt å kjøpe ting man kanskje kan arve av andre.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #14 Skrevet 13. januar 2008 Har ikke kjøpt noen ting, har heldigvis alt vi trenger.. Men jeg var vel ganske tidlig ute forrige gang.
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 13. januar 2008 #15 Skrevet 13. januar 2008 vi har handlet litt tøy.først ble det endel hvitt og gult. Forige uke var vi på UL og alt sto bra til med den lille jenta vår;) Så i helgen har vi handlet endel jentetøy. Er så utrolig moro;) Ingen av de store tingene er handlet inn enda. Har jo fremdeles god tid, terminen er 1. juni;)
2 nøster Skrevet 13. januar 2008 #16 Skrevet 13. januar 2008 Vi skal fordele utgiftene utover de neste månedene. Det blir altfor mye om man skal kjøpe alt på en gang, i alle fall her i huset = Nå skal vi ha tvillinger, og vi er så heldige at vi arver en del (klær,sengetøy etc) - men ikke to av hver ( untatt senger) Så vi har allerede sportsvogn (kjøpt på salg!!) to par små sokker og to små bodyer (gave) to matchende kosembamser en haug med frotte rompekluter og gulpekluter Så får vi en ordentlig vogn av svigers , men skal kjøpe stellebord, 1 stk bilsete, sengekanter, badebalje, litt klær og sånn stæsj Litt av gangen...så får jeg kose meg litt hver måned også
To prinsesser Skrevet 13. januar 2008 #17 Skrevet 13. januar 2008 Hei:) Vi har ikke handlet noe ennå men har det meste etter første man på 2 år.. handlet alt nytt da.. men skal på ultralyd til fredag så visst vi får vite kjønnet da så kommer jeg sikkert til å begynne å handle litt klær osv og ting vi trenger som vi har solgt etter første jenta vår.. Og blir det gutt så må vi shoppe litt:P Har termin 20 juni
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #18 Skrevet 13. januar 2008 Har termin i APRIL og har kun handlet inn en lue og et barnesete som vi kom over tilfeldig. Vogn har vi fra før. That's it.
snuppelura_jente3 Skrevet 13. januar 2008 #19 Skrevet 13. januar 2008 Skjønner at jeg er ganske treig her.. Har termin i begynnelsen av mai, og har ikke handlet noen ting... enda vi trenger vogn og klær.. Har bilstol og seng, dyne og sengetøy etc fra de to andre barna våre, men på klesfronten begynner vi helt fra skratsj og vogn også... Bør vel kanskje shoppe litt snart jeg da, mens jeg enda er i form til å gå rundt i butikker )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå