Gå til innhold

anonym

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer på hvorfor så mange velger å være anonyme på vanlige spørsmål, som f.eks om kosthold? det er da vel ikke så farlig å spørre om det? på sensitive temaer som kjønnsykdommer og sånt skjønner jeg godt at man velger å være anonym. men på mange andre temaer så fatter jeg ikke at man skal være anonym.. synes det er greit at valget er der, om man skal spørre om noe som er litt pinlig å spørre om.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor plager det deg at folk signerer anonymt på "ufarlige" spørsmål?

Skrevet

Det burde finnes et anonym-forum nå som anonym-knappen er tatt bort på de fleste forumene. Det er jo faktisk mange som syns det er flaut å stille "teite" spørsmål og signere med nick. Derfor blir ofte "ikke-krangleinnlegg" eller andre ting lagt ut anonymt her på kranglesiden. Dessverre er det jo slik at man ikke får så mye vettugt ut av folk her inne :)

Skrevet

plager meg ikke. bare lurer på hvorfor så mange velger å gjøre det. det må da være lov å spørre om det? eller er det bare et teit spm som jeg burde vært anonym på?

Skrevet

Enig i at d burde være et eget forum for anonyme. Det blir feil for folk ¨å henvise seg til kranglesiden for å få svar pga nn knappen. Kanskje de heller skulle fjerne den her enn på skravlesiden f.eks?

Skrevet

Jeg bruker anonym-knappen konsekvent her inne. Ikke for at det har noe med at ting er pinlig eller ikke, men fordi jeg er her av ren skjær underholdningstørke og har ikke lyst til å bli assosiert med de her inne. Svarer sjeldent på noe, men har lagt inn et par innlegg og har ikke noe ønske om å slaktes for de ved en senere anlednig. Ikke har jeg SÅ sterke meninger om de mange "hjernetomme" kranglene her inne på krangle heller at jeg føler det er noe jeg må "stå for" eller underskrive med nick. Også er det litt morsomt å se hvor provoserte folk blir av de anonyme da. Nå skal det sies at jeg ikke er en av de virkelig "slemme" anonyme. Noen er jo helt bak mål, haha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...