mai mammaen til to Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 hun kom innom i sted.. hadde vært å handlet og hadde vært innom en barnebutikk... der de selvfølgelig hadde salg... resultatet var - 1 rosa kåpe (ufattelig nydelig) med en matchende hatt - 1 levis dongeri kjole - 1 skjørt med matchende strikke jakke - 1 strikke kåpe - 1 tynn genser - 1 bukse mamma altså.. hun klarer aldri å styre seg..hehe.. sa at hun skulle egentlig kjøpe bare en ting men så hadde hun ikke klart å velge...hehe snakk om å være bortskjemt datteren vår altså.. mormor sin lille gullunge (og ja hun er første barnebarn.. )
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Så hyggelig da:) Mamma er likedan og det er hennes tredje barnebarn, sjette hvis vi tar med bonusbarnebarna hennes:)
mai mammaen til to Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 ja jeg tviler ikke på at mamma kommer tilå bli likedan med alle barnebarna hun får etterhvert...nå er jo nr 2 på vei og.. hun har begynt å strikke itl han da.. men foreløbig er det snuppa som er den bortskjemte gitt..hihi.. men hun skjemmer vekk både meg og mine søsken og da..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Mamma skjemmer meg bort også Er eneste datteren hennes og skikkelig attpåklatt, så er vel ikke til å komme bort i fra at jeg er lille gulljenta hennes, fortsatt selv om jeg nærmer meg tredve;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå