miobell Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Nå vet jeg at jeg maser endel på dere jenter... Skal straks teste (mandag) men lurer bare på noe : Før TR har jeg alltid følt meg litt knipete og øm i magen, men dette den dagen TR kommer. Nå har jeg periodevis stikking i sidene, kommer og går. Samme med ømhetsfølelse og litt knip i magensom også kommer og går... Føler en generell følelse av uvellhet i perioder..(småkvalm - ikke noe intens) Og mine (små)pupper føles periodevis "tunge" og innimellom kniper det litt i de, men de er ikke direkte ømme å ta på... Og sånn har det vært i 2-3 dager nå. IKM i morgen, tenker teste mandag. Kan jeg være heldig, eller kan det være TR som lurer innpå meg på en ny måte??? Vet det er vanskelig å svare. Trenger bare noenå spørre
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 hei miobell. der var du igjen... håper du blir fast her inne snart... jeg har også noe merkelig som foregikk i magen. stikking og akkurat som jeg vil tisse hele tiden. litt sving også. puppene mine er slik som d var i puberteten. veldig øm og d gjør vondt å springe.. venninnen min sa at d var vanlig. kniper og biter litt i dem, og d blir kjempe stiv og stor helt uten forvarsel. men mine var i tillegg øm å ta på... for meg så var jo som du vet disse symptomene et tegn på graviditet.. lykke til på mandag. er så spendt på resultatet....
Trulte76 Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 siste uka før jeg ventet mesnen, så hadde jeg stikninger så og si hver dag..og hadde en sånn tyngdefølelse..press mere.. ømme pupper kom ikke før ikm..de var så vist ømme dagen før, men den dagen jeg ventet ikm var de kjempeømme!! Lykke til..og håper du kommer deg hit inn for fult på mandag da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå