Gå til innhold

Noen som har hatt 2 utskrapninger, og blitt gravid igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå måttet gjennomgå min andre utskrapning pga MA på under ett år. I fjor oppdaget på ul i uke 18, og sist uke på tidlig ul i uke 7+5. Kroppen min støter det ikke fra seg, så det var bare å innse at jeg måtte ha inngrep igjen.

Er nå redd for at vi ikke skal greie å bli gravid igjen pga dette. Hadde vært veldig fint om noen har opplevd dette, og som kan berolige meg.

Tenkte først at jeg ikke kom til å orke å prøve mer, men nå bare to dager etter inngrepet, kom kampviljen igjen. Som gammel toppidrettsutøver, så kan man ikke gi seg etter bare to tap....

Håper virkelig at "alle gode ting er tre..."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan berolige deg med at jeg har hatt to utskrapninger, og har blitt forholdsvis lett gravid etter begge. Ble gravid igjen bare tre mnd etter den siste sa'en.

Har mistet i uke 16, og det kom ikke ut, men måtte sikkert ha skrapt likevel pga å få ut alt, samme da jeg var 14 uker.

Er nå i uke 20:) Så dette ser lovende ut!

Skrevet

jeg har hatt to utskrapninger. blitt gravid etter første mens hver gang. nå virker det som det kanskje har gått galt igjen, men legen på sykehuset mente at det var lurt å vente mer enn 1mnd for kroppen måtte komme seg litt og gikk det for fort kunne det påvirke neste svangerskap. Men jeg har hvertfall ikke hatt noe trøbbel med å bli gravid etter utskrapng og du har jo vært gravid to ganger så det går nok veldig bra for deg til slutt og :-)

Skrevet

Jeg har hatt tre utskrapninger og to vanlige sa'er før jeg endelig ble mor. Nå er jeg gravid i uke 17 med nr to. Har fått tett oppføklging denne gangen og, så håper alt er bra når jeg skal på den ordinære ul'en ganske snart. Jeg har ikke hatt noe problemer med å bli gravid etter utskrapningene. Ventet i minst en mnd etter hver abort, for jeg var ikke klar til prøving igjen med en gang, med tanke på det psykiske...

Lykke til videre, kommer nok til å gå bra for deg:)

Skrevet

Tusen takk for at dere svarte meg. Det hjelper å høre om andre som har gått gjennom det samme.

Trøster meg med barna mine, men det "mangler" fortsatt en i familien vår:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...