Gå til innhold

Litt friskt blod - burd ejeg ringe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overskrifta taler vel for seg sjøl. Men jeg blir gjerne usikker når det plutselig handler om meg selv. Til andre ville jeg sagt: Bedre å ringe, bare for å være sikker.

Ingen sterke smerter, bare sånne "normale" smerter som jeg har hatt, kjenner at livmora vokser. Kanksj elitt mer de siste par dagene enn ellers, men ikke sånn at jeg må si AU. Og det var ikke mye friskt blod, men littegrann på papiret. Kan det være et blodkar?

Syns dere jeg skal ringe Legevakta? Bor i trondheim, er det noen som har erfaring med de derfra evt?

Mange spm, men takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg hadde nok ringt bare for sikkerhetskyld.. så slipper du å lure

Skrevet

Litt friskt blod på papiret har jeg også (desverre) hatt innimellom. Blir veldig bekymret når det skjer... Har fått beskjed fra legen min om at dersom man kjenner liv fra barnet, spark, så er det nok en ufarlig blødning, og man kan slappe av. Dersom man i tilleg til blodet får sterke smerter eller rikelig med blødning derimot, må man inn og sjekkes.

Skrevet

Hei, og velkommen til 2-tri :-) Alt bra i Trondheim? Var det koselig med hjemme-jul i Lillehammer? :D

Syns du skal ringe legen for sikkerhetsskyld.. det er nok ikke noe farlig, men da føler du deg iallefall litt bedre. Hvor langt på vei har du kommet nå?? :-)

Skrevet

Jeg har for min egen del vært hos gynekolog hver gang det har skjedd (tre ganger). Blir så bekymret at jeg synes det er greit med en sjekk. Har vært til ul alle gangene. Gynekologen sier sprukket blodkar pga skjøre blodkar hver eneste gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...