Gå til innhold

tidelige kynnere?

Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sykt mye å gjøre på jobb for tiden, "løper" hele dagen, får ikke satt meg ned til lunch en gang og går ofte 1-2 timer overtid. Har kjent meg litt øm nederst i magen og i ryggen de siste dagene, ikke direkte vondt bare sånn murring.

Så i går kveld etter jeg hadde lagt meg, kjente jeg plutselig at magen ble helt hard som stein. Det var som et belte strammet til over hele nederste del av magen. Ikke vondt akkurat, men veldig ekkelt!! Jeg er førstegangsgravid og har ikke kjent noe lignende tidligere. Er bare i uke 18, hva tror dere? Var det kynnere? Og er det farlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres helt klart ut som kynnere. Jeg er ganske plaget av det, siden uke 15 i dette svangerskapet og også i det forrige men husker ikke hvor tidlig. Det kommer som regel ved rask gange, hvis jeg har full blære eller må på do ellers, ved orgasme eller ved stress.

Det er ikke farlig, men hvis du har mye kynnere og ikke kan roe litt ned på jobb er det fornuftig å redusere litt. Jeg hadde ca 4 kynnere i timen i uke 25 forrige svangerskap, det er jo hemmende når man ikke klarer å gå normalt, men jeg ville ikke sykmeldes. Denne gangen har jeg mer stillesittende arbeid så det går bra.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...