Gjest Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Skulle hatt mensen for 4 dager siden, har alltid hatt helt regelmessig mensen, også etter fødselen... har tatt CB digital i dag, ikke gravid. Kan det være andre grunner eller må jeg bare vente? Testen skulle jo vært positiv hvis jeg hadde vært gravid nå vel? Skal sies at jeg hadde ubeskyttet sex (dumt ja) 9 dager etter første dag forrige mens....
☆Anonymia☆ Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 har egentlig lite peiling på dette men om du var gravid så ville den vist gravid ja...siden det er 4 dager siden du skulle hatt mensen..
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Hm, er ikke alltid at testene slår ut "så" tidlig.. eller det kan hende at du har i bakhodet at du har hatt ubeskyttet sex og at kroppen da tuller, er ikke uvanlig at mens kan bli forsinket hvis en går og håper at den skal komme, for en er redd en kan være gravid, den psyken er flink til å tulle sånn
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Tok du med morgenurin? Skulle vel vært positiv i tilfelle, men kan være for svake nivåer av hormonet så tidlig. Tviler nok sterkt på at du er gravid. Stress og psykisk belastning kan føre til utsatt mens, men litt merkelig ja hvis du alltid har vært regelmessig.
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Ja kanskje det er psykisk=) Vel, jeg får vente noen dager til. Skal til legen uansett, så får ta det opp der hvis jeg fremdeles ikke har fått mensen da=)
Gjest MyIian Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har helt vill syklus. Jeg fikk igjen mensen etter 5mnd. Så fikk jeg den igjen etter 50 dager. Og nå venter jeg igjen... Det er helt normalt at syklusen er litt rar etter man har vært gravid.. Jævlig slitsomt egentlig, siden jeg kunne stille klokken etter den før
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Tok flere tester som var negative ved siste svangerskap jeg...så tok jeg en hos legen...gadd ikke vente på svar og dro hjem..fikk telefon fra legen om at testen var positiv... Så vent 3dager eller ei uke og ta så en ny test, hender eggløsningen ikke skjer å dagen man tror den skal..så derfor hender det at man ikke får positivt svar før det har gått noen dager ekstra. Kan hende psyke/ nerver forsinker mensen også...det er like sannsynlig.
♥2 små gull♥ Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Min test ble positiv først en uke over forventet mens... min var også veldig regelmessig...
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 tok 3 hjemmetester med første mann, alle var neg. i uke 8 dro jeg til legen, da testa jeg positivt...
Gjest Jawhol Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 ei venninne av meg måtte gå 11 dager over før testen viste positivt, tok test ettet 2 og 7 dager men de viste negativt, så det er ikke umulig men på annet vis er det ikke unaturlig at mens er noen dager forsinket:)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 12. januar 2008 #11 Skrevet 12. januar 2008 Helt omvendt her...jeg har hatt ustabil syklus hele livet, men nå etter vesla sin fødsel har den kommet i en stabil syklus!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 12. januar 2008 #12 Skrevet 12. januar 2008 Er vel bare 4 mnd etter fødsel...kroppen har ikke kommet seg helt etter det, selv om du har hatt regelmessig mensen etter fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå