Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 tok angrepillen i slutten av november, hadde da hatt mensen 1 gang etter födselen og det var i begynnelsen av november. en uke etter at pillen ble tatt fikk jeg en blödning (el mens) som varte i 5-6 dager.etter det viste jeg ikke når jeg skulle forvente mensen men regnet med slutten av desember. har tatt 2 tester for sikkerhetsskyld, senest för jul og de var negative. saken er at i 3 uker nå så har jeg hatt brunlig utflod, slimete som har blodspor. det er ikke så mye men kommer på papiret når jeg törker meg og jeg må ha truseinnlegg.. det minsker noen dager og öker andre dager..har litt mensmurringer.. er det angrepillen som har "tullet opp" hele syklusen tror dere? skal ta en test til etter helgen for å väre på den sikre siden..men tviler på at jeg er gravid.. noen som har opplevd lignende? har erfaringer med angrepillen?
bodøjente Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Sikkert angrepillen som har klusset det litt til. Jeg pleier å få brunlig utflod noen dager før mensen kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå