Gå til innhold

Nikolai, 2 mnd vil ikkje ha mat

Anbefalte innlegg

Skrevet

han har ikkje spist siden kl 09.00 i dag tidlig

hva skal eg gjør?

er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke vanlig tror jeg. Han kan jo fort bli dehydrert hvis han ikke får i seg noe. Ammer du eller gir du mme? Vil han bare ikke ta puppen/flaska?

Skrevet

eg gir mme, og har gjort det i 5-6 uker og har ikkje hatt problem med at han ikkje vil ha mat

Skrevet

han bare begynner å grine når vi prøver

Skrevet

Han er ikke syk heller? Feber, magevondt...

Skrevet

Har du sjekket om han har feber? Hvordan er almentilstanden? Sover han uvanlig mye og virker slapp....

Småttiser spiser jo som regel hyppig og det var lenge siden siste måltid. Jeg ville ringt legevakta evt hvis ikke det retter seg snart og spørre om råd.

Skrevet

ingen tegn til magevondt, er stort sett fornøyd og blid og smiler

er kun at han ikkje vil ha mat

Skrevet

Får du i han noe fra kopp da?

Skrevet

Det kan jo være sånt som nakkestivhet eller no. Er ikke farlig det da. Ville egentlig ringt legevaktsentralen eller noe jeg altså, skummelt ang dehydrering...

Skrevet

Ikke at han kan bli dehydrert så fort altså! Ingen fare. Og siden han er i fin form ellers, ikke slapp, feber eller no så får du bare prøve og vente. Kan jo prøve om han vil ha vann? Også kan du vel se på bleiene om han er i form ;)

Skrevet

haha.. her var det mange som overreagerte. Kan faktisk hende han ikke har matlyst, og når du da fortsetter å tvinge på han mat vil han iallfall ikke ha. Så lenge han er blid og fornøyd, går det nok helt fint. Dehydrert blir man ikke på så kort tid. Tror ikke du skal bekymre deg for mye her, nei. Vent heller litt og prøv igjen senere:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...