smackazz Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 han har ikkje spist siden kl 09.00 i dag tidlig hva skal eg gjør? er det normalt?
tre_prinsesser Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Det er ikke vanlig tror jeg. Han kan jo fort bli dehydrert hvis han ikke får i seg noe. Ammer du eller gir du mme? Vil han bare ikke ta puppen/flaska?
smackazz Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 eg gir mme, og har gjort det i 5-6 uker og har ikkje hatt problem med at han ikkje vil ha mat
smackazz Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2008 han bare begynner å grine når vi prøver
tre_prinsesser Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Han er ikke syk heller? Feber, magevondt...
Tussa og Sofie Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Har du sjekket om han har feber? Hvordan er almentilstanden? Sover han uvanlig mye og virker slapp.... Småttiser spiser jo som regel hyppig og det var lenge siden siste måltid. Jeg ville ringt legevakta evt hvis ikke det retter seg snart og spørre om råd.
smackazz Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2008 ingen tegn til magevondt, er stort sett fornøyd og blid og smiler er kun at han ikkje vil ha mat
tre_prinsesser Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Det kan jo være sånt som nakkestivhet eller no. Er ikke farlig det da. Ville egentlig ringt legevaktsentralen eller noe jeg altså, skummelt ang dehydrering...
tre_prinsesser Skrevet 12. januar 2008 #10 Skrevet 12. januar 2008 Ikke at han kan bli dehydrert så fort altså! Ingen fare. Og siden han er i fin form ellers, ikke slapp, feber eller no så får du bare prøve og vente. Kan jo prøve om han vil ha vann? Også kan du vel se på bleiene om han er i form
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #11 Skrevet 12. januar 2008 haha.. her var det mange som overreagerte. Kan faktisk hende han ikke har matlyst, og når du da fortsetter å tvinge på han mat vil han iallfall ikke ha. Så lenge han er blid og fornøyd, går det nok helt fint. Dehydrert blir man ikke på så kort tid. Tror ikke du skal bekymre deg for mye her, nei. Vent heller litt og prøv igjen senere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå