Gå til innhold

Eg mase my nå men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjikkeli menssmærta/murringer like etter el, er d normalt?har alle symptoman på mensn eg no.har ikm 27.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du hatt eggløsning da. Hvis du har ikm 27, så må du ha lang lutealfase hvis du har hatt eggløsning allerede.......Eggøsningen skjer ca 14 dager FØR mensen

Skrevet

Ja,ha d på ons. E litt uregeglmesi t meg derre.sist mnd ha eg el uka før mens.og nå litt tiliar trur eg.beg sist helg m symptomer.

Skrevet

Da funker nettet her ijen. Fått sovesyka eg trur eg.la meg når barnetv va i går. Våkna i natt med kraftige smerta.sjikeli mensmurring.kan man få store smerta når man bli befrukta? Måtte ta paracet.har enda ont.

Skrevet

Aldri hørt om sånne smerter ved befruktning. Men jeg har sånne smerter som du beskriver etter hver eggløsning. Alltid hatt det.. Men denne måneden har jeg ikke hatt vondt, så håper det betyr noe... hehe... Rart hvor merkelig man blir når man prøver å få barn. Alle unaturlige tign med kroppen tar man som et tegn. Men vi må nok bare smøre oss med tålmodighet.

Skrevet

Har aldri hatt d sånn,kun før mensn.håpe ikke d er dn som komme alt for tidlig.enda lenge og vente..sukk..

Skrevet

Har eg ikke blitt gravid denne mnd,beg eg og tru eg e steril etter en betenelse.har eg bare vist at eg kan bli gravid fler gang,ha det vært bedre.leste på ei side her,at livmorbetenels kunne føre til sterilitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...