Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 ..fordi det ikke er noe moro å tisse på seg fordi du måtte løpe 10 m til nærmeste tak fordi du hadde glemt regntrekk til barnevogna. ..fordi det ikke er noe moro å lekke alle 5 min hjem fra helsetasjonen fordi du ikke fikk gått på do før du gikk derfra. ..fordi det ikke er noe moro å tisse på seg fordi du måtte nyse. ..fordi det ikke er noe moro å tisse på seg igjen fordi du måtte nyse selv om du akkurat gikk på do. ..fordi det ikke er noe moro å være våt langt nedover leggene fordi du må anstrenge deg for å dytte barnevogna opp en lang bakke. ..fordi det ikke er noe moro å alltid måtte gå med truseinnlegg. .. fordi det er flaut å kjøpe Tena lady som nybakt mor (syns jeg, da) ..fordi du gjerne vil kunne løpe ( f eks til bussen eller etter barnet ditt), hoppe (f eks ned fra en fortauskant) og nyse igjen uten å tisse på deg. ..fordi du gjerne vil rekke på toalettet før tiss og bæsj (!) kommer. Been there. Done that. Knip. Hver dag. Også før fødselen.
melkekua™ Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Skal bli flinkere til å knipe nå ja ;o) Takk for påminnelsen!
Rebekka og tre vidundere Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Bra at du minner oss på dette. Var veldig flink med knipingen i første trimester. Deretter ble det litt glemt. Nå synes jeg det er litt vanskelig-får liksom ikke helt tak på disse musklene (skrekk og gru...) Men det er selvsagt bare å fortsette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå