Gå til innhold

Noen fra Haugesund eller omegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen unge mødre/vordende mødre som kunne tenkt seg å blitt kjent? Har flyttet til ny plass, og savner noen å bare besøke uten at det trengs å planlegges lenge i forveien og noen å dra på turer sammen med.

Er selv 21, har ei datter på snart 3 år og nr 2 er på vei. Termin i juli/august. Studerer ved HSH

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann..

er karmøybu :) venter første i mai og har bare budd her sjøl i 1 1/2 år .. kommer egentlig herfra, men har budd vekke i mange år så kjenner ikke lenger så mange på samme alder og i samme situasjon ...

Skrevet

Jaaaa!! Eg e Bømling i byn, har ein gutt på snart 4 uker :) e 21 år, å kjenne heller ikkje så mangen i samme situasjon:)

Skrevet

Hei, jeg er ikke fra Haugesund, men bor her og har termin i begynnelsen av august med min første. Jeg er vel ikke direkte ung mor, fyller 27 snart... Men har lurt på om det ikke var noen andre fra Haugesund her på barnimagen. Og nå ser jeg jo at det er noen ja :)

Skrevet

Heisann! Jeg er nyinnflyttet til Karmøy og er 24 år, nummer to ventes i begynnelsen av august :)

Jeg kjenner ikke mange her ennå, og hvertfall ingen mammaer, så blir gjerne kjent med noen.

Hva med at vi arrangerer et treff?

Skrevet

Ja det høres bra ut for meg hvertfall!:) Noen som har forslag til tid og sted?:)

Skrevet

Er det noe jeg har nok av, så er det tid... Når som helst og hvor som helst for meg ;)

Skrevet

Hehe, eg og.. ska vara heima te januar 08, så almanakken e ganke åpen ;)

Skrevet

Vi får forsøke å putte inn et innlegg på denne tråden i ny og ne vi da, slik at en av de andre med innhold i almanakken ser den og kan komme med et forslag ;)

Skrevet

Jess, me får holda den litt høgt oppe te nåken andre logga inn å lese :D

Skrevet

er gjerne med på et treff ja :) det hadde vært koselig!! egon e jo alltids ei grei plass?

Skrevet

Hei. eg bur og i haugesund. fekk ei lita jente for ca 1 uke siden. har allerede truffet niem m/patrick. Det var før patrick kom til verden, vi var en gjeng som treftest noen ganger. Hadde vært kjekt å være med på et treff!!

Skrevet

Egon funker det, greit å ha med barn der. Noen som har dager/tidspunkt som ikke passer? Vi kan jo forsøke å styre unna sovetider etc. Min har akkurat gitt seg med å sove formiddagsdupp, så jeg har ingenting spesielt. Pleier å lage middag til mannen kommer hjem i 15.30-tiden, men ikke noe must.

Skrevet

Ja så lenge da e plass te vogner så kan me vel adle vara me.. hehe.. Min sove å ete stort sett, så for meg passa da ka ti så helst :) Maen har reisejobb, så ingen faste tider her heller :)

Skrevet

Også Haugesund, er egentlig ikke herfra, men har bosatt meg her for godt ser d ut til ;) har termin med mi førsta 5. mai ;), hadde vært kjekt m treff.....

Skrevet

Det hadde vert kjempe kjekt med eit treff...

eg er 19 år og nyflytta til haugesund, venter nr.1 den 15.mars:)

Skrevet

Skubbe opp igen, ska me prøva et treff i februar ein gong?

Skrevet

ja februar e sikkert ein goe ide :) noen dager som passer bedre enn andre? skulle det vært litt i kveldingen gjerne .. det er sikkert flere som jobber på dagtid..

Skrevet

Får eg og vara me? e 21 år og bur i haugesund å ska ha min fyste i mai:o)

Skrevet

20 år fra karmøy har ei hærlige jenta på 3mnd;)

Skrevet

Ditta høyres jo kjempebra ut=) Ettermiddag/tidlig kveld passa vel for dei fleste? :)

Skrevet

Legg det inn på BIM treff når dato er satt så er det enklere å få det med seg:o)

Skrevet

Nåken så vil setta ein dato?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...