selma07 og engel Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Hei!! Selma er så tett i nesen... I natt var hun våken i over 4 timer... Noen som har tips til hvordan vi kan hjelpe henne?? Brukte nesedråper og snørrsuger, men det virka ikke som det hjalp så mye... Stemmer det at mm kan hjelpe? Tar i mot tips med stor takk:o)
hit og dit Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Dei seier mm hjelper, men eg har aldri prøvd. Me hadde ein dråpe peppermynte-estrakt på ein klut som me festa på brystet til pysjamasen. Det holdt nasen til mallo åpen då ho var forkjøla i sommar.
Mariamin Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har gitt saltvannspray og så brukt nesesugeren etterpå. Det funket for oss. Det er også lurt å bygge opp senga med bøker under sengebena.
maisel Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 jeg er også plaget med at Isak er så tett i nesen for tiden. Vi var hos legen og han anbefalte to ting, morsmelk og/eller saltvannsdråper. Får kjøpt slike engangspipetter på apoteket.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Småtten her i huset har akkurat vært innlagt på sykehus pga tett nese. Det de gjorde der var å bruke saltvannsoppløsning i nesa foran og etter hver mating. De ville ikke bruke nesesuger da slimhinnene blir litt irriterte av denne. Og så fikk han nesedråper 3 ganger i døgnet. I tillegg så er jo mm det aller beste, masse gode egenskaper i den!!
Ginger-mor Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Jeg bruker mm og det fungerer veldig bra. Litt vanskelig å sprute rett inn, så det hender jeg bruker en sprøyte. Etter noen minutter kommer det gjerne en god snørrklump. Før amming er lurt.
selma07 og engel Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2008 Takk for mange svar:o) Selma sovna etterhvert, så får vi håpe hun får sove leeenge!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå