Grorüd.. Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Har sånn "bobling" som minner om spark i magen.... Holdt på en stund nå... Tatt graviditetstester - negative... Kan jeg være gravid fordet???! Blir jo litt paranoid her jeg sitter!? He he.. Ikke får jeg mensen heller.. (har ikke fått etter fødsel).. Hmm... Tenker på det all day long!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Tarmbevegelser;) etter fødselen har jeg oppdaget at noen av de "sparkene" jeg hadde, slettes ikke var spark....men mest sannsynlig tarmbevegelser:) he he eller så er du gravid...har du mistanke, så dra til legen...er jo bare 99% nøyaktige de testene, er de ikke?!
Grorüd.. Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 He he.. Har liksom lyst på en til og da.. Så da går man jo iallfall og innbiller seg at man er gravid.. Men er vel bare tarmene sikkert.. Blæh.. Men som du sier, de er jo bare 99% nøyaktige hehe :-P
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Har hørt om dette og det kalles "fantom-spark". Har ikke opplevd det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå