Gjest Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Var på tidlig UL i uke 9 og fikk termin 4.juni som stemte helt med menstermin. Torsdag var jeg på orrdinær UL på AHUS og terminen ble flyttet 6 dager til 10. juni. Testet veldig tidlig positivt, ca uke 3. Det vil da si at jeg, i følge ordinær UL, testet positivt omtrent samme dag jeg ble gravid. Hva er mest til å stole på, tidlig eller ordinær UL? Gikk 14 dager over og ble satt i gang sist, så da kan det jo være litt farlig om UL-terminen er feil? Noen som har opplevd noe liknende?
-kate Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Menstermin ble satt til 30.mai, var på tidlig ul i uke 12 og termin ble da flyttet frem til 6.juni. På ordinær ul ble terminen igjen flyttet, nå frem til 11.juni. Jordmor noterte på skjemaet at det var litt uenighet om termindato, så når jeg skal på vektestimering (grunnet komplikasjoner under forrige fødsel) i uke 37, vil det bli tatt med i vurderingen. Kjipt å få flyttet termindato hele tiden, i alle fall når det er den "gale" veien!!
Brummeline3barnsmor Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 så lenge det er snakk om bare en ukes tid ville ikke jeg vært så bekymret...jeg derimor ble flyttet tre uker på ordinær ul...ennda jeg i følge min termin var på tidlig ul i uke 6 å så et bankende hjerte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå