skatten kom i mai :) Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 vi skal inn i uke 24 til vekst estimering slik eg forstod det.. dette ble satt opp allerede i uke 12..kan du se allerede da om du kommer til å få et stort barn? er litt bekymret for å få et stort barn har ikke noen andre barn fra før så er veldig spent...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Ble satt opp på det allerede i uke 6 jeg men jeg skal ikke før i uke 32 da.. Jeg skal pga jeg hadde SF sist og fått bekrefta mild SF allerede nå derfor ville dem sjekke rundt uke 32 at alt stod bra til o.l...
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Jeg hadde det i uke 24 fordi jeg er med i et forskningsprosjekt der de skal sjekke hvorfor vekten til nyfødte babyer blir høy. Da sa hun at denne målingen ikke var veldig nøyaktig så tidlig, men jeg lå i hvert fall rett under normalen. Skal inn til lignende undersøkelser to ganger til i løpet av svangerskapet og de to skulle være mer riktige, de er rundt uke 32 og 38.
skatten kom i mai :) Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2008 tenkte meg det at det ikke er mulig å vite hvor stor babyen blir så tidlig.. men det var de som ville ha meg inn sikkert pga at vi har sliti med å bli gravide og så plutselig ble spontant gravid etter 2 icis forsøk.. så de ville liksom ha oss inn for å se at babyen vokser slik den skal osv..
skatten kom i mai :) Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2008 dytter litt og håper at kanskje flere har vært til undersølelser så tidlig og kanskje har noe og fortelle eller legge til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå