Gå til innhold

Noen som hørte hjertelyden i uke 13??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spent :-) Jeg lurer også på om det er noen førstegangs som fikk mage på den tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørte hjertelyden 12+1. Forrige svangerskap tidligere.... Kommer jo litt an på når man er til sjekk da....

Skrevet

hei

jeg hørte hjertelyden veldig godt i uke 13+2..

med min første så bynte jeg å få mage i uke 15.

Skrevet

Hei :)

Jeg venter mitt første barn i juni.

Første gang jeg hørte hjertelyden var i uke 10.

Mage hadde jeg ikke på den tiden.

Er nå i uke 17, og begynner å få en liten mage :)

Lykke til :)

Skrevet

Hei. Vi var hos jordmor på fredag da 15 + 1 og ho fant ikke hjertelyd... så vi har ikke hørt den enda :( Men jeg har fått skikkelig mage..... ( Gudselov har vi vært på tidlig UL så vi har sett det lille hjertet slå )

Nå gleder vi oss til UL i februar. :)

Skrevet

Takker for svar :-) Jeg skal til jordmor til fredag, da er jeg 13+0 og håper veldig på å få høre det lille hjertet. Magen er også hjertelig velkommen :-)

Skrevet

Jeg hørte hjertelyd i uke 12 og uke 14. Jordmor vil egentlig ikke prøve å finne fosterlyd før i uke 16-17 sa legen min, fordi sjansen kanskje ikke er så stor for at man hører noe..det kan jo føre til bekymring for noen:-l

Er 16 uker nå og har en bitteliten mage, som jeg egentlig bare kjenner selv..ikke så synlig enda;)

Skrevet

Hørte den ikke i uke 13, men plutselig i uke 14 var den klar og tydelig!:)

Skrevet

hei hei:) Jeg hørte hjertelyden når jeg var 12+6 :) men husk at om man ikke hører den så er det også vanlig så tidlig:) legen ville egentlig ikke sjekke da,for om hun ikke fant den ville man bli bekymret men jeg ba pent og sa jeg var klar over det:)

Skrevet

Hørte den 13+5 hos jordmor, men hun sa at det er ikke så veldig ofte de finner den så tidlig heller. Når jeg var gravid med førstemann hadde jeg ikke mage på den tiden, og jeg har ikke gravidmage nå i dette svangerskapet heller (er begynt på uke 16).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...