Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 da forloveden min og jeg ligget sammen for to dager siden så hadde jeg skikkelig vondt etterpå.. forloveden min vil ikke ha så mye sex fordi han er redd for å skade barnet og det respekterer jeg og er helt enig. men nå bestemte vi oss da får å ligge sammen.. og det gjorde litt vondt da vi begynte..det ble bedre.. men etterpå da jeg stod opp gjorde det så innmari vondt at jeg nesten ikke klarte å gå. akkurat som et sår?! det gikk gudskjelov over igjen på kvelden. Er det noen som har opplevd det samme? takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Det er helt normalt, leste nettopp på "Fra uke til uke", i uke 17. og der stod det om akkurat det... Vær litt langsom i bevegelsene når du reiser deg etterpå, det hjelper litt. Dette hører med til det å ha sex når man er gravid, rett og slett... Etterhvert føler man nesten at man får kynnere etter orgasme, men det skal visst være helt normalt (så lenge det går over etter 1/2 time).
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 men jeg har jo ikke vondt i selveste magen.. jeg har vondt nedentil..=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå