Gå til innhold

Noen her som har Mazda 626, 2000-modell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

får dere plass til babyvogn i bagasjerommet?

Vi har kjøpt bil. :-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Ikke i annen årsmoddel heller?

Skrevet

Kommer ann på hvordan vogn du har, men de er en romslig stv.

JEg vil tro at en Emmaljunga Edge Duo, ikke får plass i den, og liknende vogner seff. Dadisse bygger veldig i høyden, og MAzdaen er ikke bred nok til å få bag og understell siden av hverandre.

Skrevet

Man får en Emmaljunga Edge inn i en Volvo V50 så regner med at det akkurat går i en Mazda også??

Goldenticket: Har du greie på BMW?

Skrevet

Vi har mazda 6, 2002 modell, combi og vi får akkurat plass til vogna (har både simo og quinny freestyle). Men hadde nok ikke fått plass til vogna i en mazda sedan.

Så spørsmålet mitt er om dere har kjøpt sedan eller combi. Og hvordan vogn dere har?

Skrevet

Hvis jeg kjøper en ny BMW til en verdi av 370 000 kr, vet du hva gjennkjøpsverdien på denne ville vært etter 3 år? Leasing altså...

Skrevet

Sedan eller kombi? Aner ikke.

Stasjonsvogn står det i annonsen.

Skrevet

Hvis du har kjøpt stasjonsvogn så har du plass til vogn ja:)

Skrevet

Oki, det var godt å høre. :-)

Skrevet

Lizzy: Det kommer helt ann på hvor langt du skal kjøre osv. Men jeg sitter desverre ikke på noe informasjon om slikt nå.

Men jeg tipper mellom 180 og 200' ca, med vanlig 20.000km i året og normalt bruk.

Er det privat leasing eller firma?

Skrevet

bippibop : jeg vet at så lenge den ikke skrår i høyden bak, så går de aller aller fleste vogner inn i en stasjonsvogn :) Og du! Mazda 626, er et meget godt kjøp stortsett, det er sjelden noe galt med dem! lykke til med bilkjøp!

Skrevet

Privat, lurte bare på om det var en formel på det eller noe.

Skrevet

Goldenticket

Det var flott å høre. Jeg var litt i tvil om det kom til å være et godt kjøp.

Jeg har ingen erfaring med Mazda, så jeg ville egentlig ha Toyota, men vi fikk høre at en bilkjenner at det er en veldig god bil, så da gikk vi for den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...