Hegemus Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 me tips,gode råd til rugeperioden? Håper jeg blir ruger til uka,og vet at dere har 10000 gode råd..
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Babyklister fra uttak Gå rolig turer hver dag Vitaminer Holde seg god og varm, gjerne ullsokker iallefall nå ) Ha varmepute på magen, deilig.. Prøve å leve som normalt så langt det lar seg gjøre. Ikke løfte tungt, ikke stresse, ingenting som flyr fra deg )
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Fant listen min så her kommer det noen til ) Fersk ananas Varm drikke Tomater Ligge 20 min etter progestan pillen Gravitamin, sink., jern Sink og selen C vitamin Akupunktur. øker blodgjennomstrømningen i livmoren, samt kan bedøve livmoren før tilbakesetting sånn at livmoren ikke vil støte ut egget.. Akupunktør før /etter innsetting B vitamin, multivitamin, omega 3 progesteronkrem
Hegemus Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2008 da må jeg kjøpe varmeflasker!!!!!! men vist jeg tar multivitamin,så inneholder vel den alt? ikke bra med overforbruk av vitaminer har jeg hørt.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Ja kjøp det, det er så deilig.. godt å ha etter uttak også.. ja holder sikkert med multivitamin som du sier..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå