Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 jeg skulle finne frem baby tøyet som jeg hadde til de to andre,bare for å se hva jeg hadde. ALT var full av jordslag hva skal jeg gjøre,må jeg bare kaste det tro???
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Jeg hadde kasta det, men så er jeg litt prippen da....
skatten kom i mai :) Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 hadde nok blitt kasta her i huset også...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 ja,det var jo det første jeg og tenkte,men prøver å koke det først. da forsvinner jo bakteriene.men tviler på at jeg får det reint...KJEDELIG!!!!!
mamma_til_2_prinsesser Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Du kan jo prøve med sånn som brukes til å fjerne jordslag fra markiser og presenninger. Fås kjøpt på butikker som forhandler maling o.l. Spør i butikken om de har noen godt også! Er jo verdt et forsøk siden det sikkert har litt affesksjonsverdi for deg når du har brukt det til dine to første
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Du skal ikke bruke det tøyet. Jordslag er mugg og det er ikke bra for babyen. Ingen produkter kan få det helt vekk.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 tøyet måtte desverre kastes!!!buuuuhhhuuu!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå