2gutter og ei jente:-) Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Jeg blir snart gal, og tålmodigheten er på bånn. Har en på 7 i tillegg og er gravid i uke 25... Han legger seg i 7-7.30 tiden og har et par leker i sengen til han sovner. Disse rydder jeg vekk rett etterpå. Han våkner i 12 tiden, er trøtt, men skal ha lyset på, er tørst, skal ha leker, kos og diverse. Han får ikke leker eller lys på, forklarer at det er natt, han er ikke redd. Holder på att og fram i 2 timer, så våkner han før 7. Han er ganske trassen på dagen, så når han begynner på natta også synes jeg det er noe herk. Han har holdt på i et par mnd nå. Noen som har vært borte i det samme??
lillenina Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Hei når mitt barn på 6mnd fikk vannkopper og ikke fikk sove om natta fikk jeg en allegimedisin av legen for å soppe kløen. det som denne medisinen og gjorde var at den er en sovemedisin som gis til små barn med søvnforstyrrelser. nå vet jeg at mange er i mot å medisinere små barn men med min gutt var 2 kvelder med medisin nok til å komme rett igjen med sovinga. husker ikke navnet nå, men hvis det er av innteresse skal jeg finne det til deg.
2gutter og ei jente:-) Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 Hadde vært kjempeflott å vite hva den het, verdt å prøve ihvertfall for noen dager.
Kludrepluten Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Vallargan kan du få resept hos av legen. Den er fin til å få gode søvnvaner. Ikke avhengihetsskapende.
2gutter og ei jente:-) Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2008 Tusen takk for svar! Føler seg helt maktesløs noen ganger. Håper vi får ro om nettene igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå