Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Og kjenne graviditet etter en uke eller to?? Eller kan det være en sen eggløsning jeg kjenner?? Helvete! Har to barn fra før. Med første kjente jeg ingenting. Med andre kjente jeg mensensmerter etter ca 4 - 5 uker. Kan jeg kjenne det enda tidligere nå? Helvete faen!! Noen med erfaringer her? Dør på meg om jeg skulle være det. Her har vi sex en gang. Har ikke hatt sex på evigheter. Skjønner jo det nå- Svarte!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Ha ha veldig morsomt Balooa. Du er jammen meg en moroklump. Herregud
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Ungen sparker sikkert... Men du kunne jof ormulert deg godt nok til at man faktisk skjønner hva du er ute etter. Nå skal jeg være skikkelig snill her og GJETTE for deg. Du mener kanskje symptomer på graviditet? For jada, det kan man merke skjønner du, når man er gravid, eller også om man bare er litt smådust og innbiller seg ting.
Kludrepluten Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Hvis du hadde sex i dagener rundt eggløsnig så er det jo mulig. Det skal jo bare en gang til for å lage en spire. Men om du tror du har eggløsning nå, og hadde sex f.eks for 14 dager siden er vel sjansen liten. Har du ikke peiling på siste mens eller forventet eggløsning?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Hadde sex 14 dager etter mensen. Skal ha mensen igjen til uka vel..
Cat.68 Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Da er det vel det beste å vente til du kan teste så får du vite sikkert. ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå