Gå til innhold

Må man ha "misjonærstilling"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man ha "misjonærstilling" for at sædcellene skal komme godt inn...? Har liksom hørt at det er tingen...men ofte har vi omvendt..egentlig...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg også tenkt på.. Får jo liksom utnyttet tyngdekraften best om man har misjonærstillingen da:) Men jeg vet ikke om det er nødvendig.. Vi har iallefall misjonærstillingen for sikkerhetsskyld:) Liker best denne stillinga også da :)

Skrevet

Har lest at bakfra er mest gunstig ;) Da havner visst svømmerne midt i smørøyet.

Skrevet

Bakfra har jeg også hørt er best...

Skrevet

Det er vel egentlig bakfra det lønner seg:) Da kommer sæden lengst inn:) Og holder seg lengst inne å..

Skrevet

hej! er på besøk fra 2 trim;) prøvde i 7 mnd med vanlig stillingen men i 8 pp hadde vi bakfra, å da satt den gitt;)

Skrevet

Da blir d bakfra på oss i tiden fremover :-) Suger til mg all informasjon og tips her inne. Stå på jenter :-)

Skrevet

Mitt beste tips er å slappe av, ha sex på den måten som dere har mest lyst til og la det som skjer skje. De sies jo at man har størst mulighet til å bli gravid dersom man slapper av og ikke stresser med det. Sex skal være gøy og deilig, ikke noe man bare gjør for å bli gravid.

Skrevet

Jeg syns også dere skal la skje det som skjer så lenge dere gidder det...jeg gjorde det i 2 mnd så ble jeg lei...etter det gikk jeg inn for å finne el...

Greit å finne ut når man har el iallefall og så kose dere...tror nok dere blir like fort gravid misjonær som bakfra...jeg ble gravid på misjonær sist mnd og denne mnd begge deler....:)

Skrevet

man kan stå på hodet vis man vil. noen soldater finner veien uansett

Skrevet

det er så bra å få tips underveis i prøvingen...:) Takk for alle gode råd...vi takker og bukker for alt som kan gi oss en sønn eller datter!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...