Gjest Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 nå kan jeg snart ikke kalle han baby mer da! hehe.. men har vel noen dager igjen=) http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/442649/offset/20
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Så herlig...sett på alle bidene dine nå..Kjempe fine..=)=) Husker deg fra bim=)
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Stilig! :-) Helst sprøtt at babyer kan være under vann på den måten synes jeg, på en positiv måte sltså, blir veldig fascinert av det. Og søt gutt du har :-)
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Så herlig gutt, skikkelig nydelig og herlig. Jeg blir også fasinert over at de kan være under vann sånn p.s må si du kledde å være brunette.
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 Takk takk, husker deg også Maria! Hvordan syns du det er å være mamma da? Husker du var så fin gravid Hvor gamle har de blitt nå?
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Ja, det er skikkelig fascinerende, og jeg tror han syns d var gøy når han fikk se et lys (fra kamera) under vann, hehe. Han er så opptatt av lys for tiden "yss, yssss" så peker han på alt som lyser Så det ble ihvertfall et stirrende blikk på bildet, hehe =) Ps. Silje&Eli@s´m@mm@: Takk for det!!
Julie Angelica:) Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Så stilig blde da:) Skikkelig nydelig er han:) Og jeg må bare legge til at du kler skikkelig godt å være brunette. Det var finere faktisk:) Ble varmere i ansiktet og i det hele tatt mye finere. Ta det som et kompliment:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå