Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan begynner en sa? med menssmerter og så blødning? hadde menssemrter i går blødde masse natt og i dag...tror ikke jeg blør nå og har mindre vondt i magen...er på hytta og kommer meg ikke til lege før i morgen...noen som kan hjelpe meg? VEEELDIG redd....min første og er bare 6 uker på vei...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke så mye vi kan gjøre for å hjelpe deg der du:(

Du må nokk bare vente til i morgen å håpe på det beste..

Kom det klomper ut når du blødde da?

Skrevet

nei ikke noen klumper nei...mer friskt blod..men veldig mye..eller en del.. skal det komme klumper? ser men klart at det er klumper? takk for svar i alle fall....

Skrevet

Hei. Hadde en sa 2 januar. Det viktigste for deg nå er og ta det helt med ro og slappe av. Blødninger er etter hva jeg har forstått ganske så vanlig i et svangerskap. Forstår at du er urolig men etter alt jeg har lest så ser det ut som det er ganskje mange som har blødninger i svangerskapet og at alt går fra selv om.. Så ta ekstra godt vare på deg og legg deg i sofaen og ikke gjør noen verdens ting :-).

Skrevet

er 6+2 , fikk friskt rødt blod på papiret i går natt. kl 09 00 hadde jeg vondt nederst i ryggen og blødde litt ennå. akkurat som en slimsekk som låg i trusen , men ikke noe blod rundt dette. heller ikke mere siden. har snakket med legen , som sier at det kan være normalt også. har ikke sterke smerter ,og prøver å være positiv. skal på legevakten i morgen tidlig jeg også... håpe det går deg vel !! (ps . virker som det er mange som har blødninger i uke 6)

TENK POSITIVT... er mange det går bra med!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...