Gjest Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Hvordan begynner en sa? med menssmerter og så blødning? hadde menssemrter i går blødde masse natt og i dag...tror ikke jeg blør nå og har mindre vondt i magen...er på hytta og kommer meg ikke til lege før i morgen...noen som kan hjelpe meg? VEEELDIG redd....min første og er bare 6 uker på vei...
Sharlis Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Det er ikke så mye vi kan gjøre for å hjelpe deg der du:( Du må nokk bare vente til i morgen å håpe på det beste.. Kom det klomper ut når du blødde da?
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 nei ikke noen klumper nei...mer friskt blod..men veldig mye..eller en del.. skal det komme klumper? ser men klart at det er klumper? takk for svar i alle fall....
alokim Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Hei. Hadde en sa 2 januar. Det viktigste for deg nå er og ta det helt med ro og slappe av. Blødninger er etter hva jeg har forstått ganske så vanlig i et svangerskap. Forstår at du er urolig men etter alt jeg har lest så ser det ut som det er ganskje mange som har blødninger i svangerskapet og at alt går fra selv om.. Så ta ekstra godt vare på deg og legg deg i sofaen og ikke gjør noen verdens ting :-).
*<3..Zen..<3* Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 er 6+2 , fikk friskt rødt blod på papiret i går natt. kl 09 00 hadde jeg vondt nederst i ryggen og blødde litt ennå. akkurat som en slimsekk som låg i trusen , men ikke noe blod rundt dette. heller ikke mere siden. har snakket med legen , som sier at det kan være normalt også. har ikke sterke smerter ,og prøver å være positiv. skal på legevakten i morgen tidlig jeg også... håpe det går deg vel !! (ps . virker som det er mange som har blødninger i uke 6) TENK POSITIVT... er mange det går bra med!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå