Mayken Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Hvor lang tid tar det før alkoholen er ute av kroppen egentlig? Eller ute av morsmelken? Var på venninnebesøk i går og vi ble skikkelig fulle, var ikke helt planen men alikevel veldig koselig. Tok siste supen med rødvin litt før kl 2. Den bør vel være ute av kroppen nå? 12 timer siden. Snuppa vil så gjerne ha litt pupp nå, men vet ikke helt om jeg kan gi henne. Er ikke mye melk som er igjen heller da forsåvidt, er mer for kosen sin del. Hva tror dere? Er skikkelig svimmel og trøtt, men føler nok at jeg er helt edru igjen. Uff... mye rart man skal lure på.
winneboo Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Jeg ventet 12-15 timer med å amme etter en tur på byen. var grusomt å vente så lenge fordi puppene holdt jo på å eksplodere. Men ville være helt sikker på at alkoholen var ute.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Er jo uansett svært svært lite som hun får i seg! Har mor en promille på 1, og barnet drikker 200 ml så får det i seg 0,2 ml alkohol. Antar at du har mye mindre enn 1 i promille, så barnet ditt får jo nesten ikke i seg noe som helst...blir som å gi det dentinox.
Mayken Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2008 hehehe....ja, dentinox er jo så og si ren sprit:) Sliter heldigvis ikke med melkespreng da jeg ikke ammer så mye lenger. Snuppa er snart 14 mnd og spiser heldigvis annen mat. Men hun er veldig kosete da, og da er puppen god å ha.
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Du kan helt trygt amme nå :-) De får i seg mer hvis de feks får hostesaft eller dentinox, og det er snakk om svært små mengder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå