-Diddelidu- med spire!! Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Husker fra sist jeg var gravid (som endte i SA) at jeg hadde en del "mensmurringer". Men jeg husker ikke når disse begynte, om de begynte før IKM eller etterpå.. Er det noen som har erfaringer med dette? Jeg kjenner mensmurringer nå, begynte i går.. murringene kommer og går. Har ikke IKM før torsdag. Men kan jo hende at TR bare kommer veldig tidlig denne måneden da..
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. januar 2008 ingen med erfaringer her altså?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Får alltid murringer i ryggen ca en uke før mensen. Denne gang fikk jeg også det, men litt svakere tror jeg, og de kom og gikk.
miobell Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 jeg tror det sikkert kan være individuelt fra person til person... Nå har ikke jeg vært gravid før - om jeg ikke er så helgig og er det nå... Har ikke hatt noe særlig vondt i tiden før mensen, men den dagen TR bruker komme har jeg ofte knip i magen... Denne gangen har det vært annerledes... Er murring, ømhet og knip som kommer og går og som har holdt på sånn i 3-4 dager. IKM i dag/morgen. Ingen TR. (men den har fått beskjed om å holde seg laaaangt unna denne gangen) Så endten har kroppen min endret seg og gir meg andre "før mensen symptomer" eller så er jeg gravid... Krysser fingrene for deg!!!!
*tornerose* Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Jeg hadde murringer før jeg fant ut at jeg var gravid, det samme med graviditet nr. 2, MEN dessverre også de samme murringen før IKM. Så det er enten eller. Håper for din skyld at det er det første :-) Krysser oxå fingrene for dg :-) Mener jeg fikk med meg fra et forrige innlegg her inne at du var i fra Karmøy? Hvor på Karmøy da? Jeg er oxå derfra :-) *kozlig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå