Bare jeg er meg :o) Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 I GÅR var jeg hos et vennepar og samtelen gikk på dette med bøter. Alle som var der hadde eks antall parkeringsbøter og små fartsbøter. Jeg fortelle at jeg har (bank i bordet) aldri fått noen av delene.kjørt bil i 12 år) Hva skjer i dag.....joda,parkeringsbot på 600 kr!!!!!!!!!! Skulle "bare" følge guttungen inn på lekeland.Sto mange biler der så jeg tenkte ikke over at det var forbudt en gang.Var borte i 3 min. Pokker altså...."møkkavakta" må jo ha liggi på lur...... Skulle ikke prata om det i går *ler*
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Du fikk i alle fall fortalt det til dem før du fikk bot, og de var sikkert imponerte! 600 delt på 12 er jo 50 kr i året, så ikke særlig mye når det tenker på det slik!:-)
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Regner med at du GLEMTE å banke i bordet??? Jeg er en smule overtroisk...men det der stemmer ofte..man kan si: Det har ALDRI skjed meg, og så glemmer man å banke i bordet..og så skjer det kort tid etter :-D Da jeg var 18år snakka jeg med ei venninne som var gravid, og jeg sa: Jeg skal ALDRI ha unger, vel...2mnd etter var jeg på tjukka.. :-D Kort tid før jeg traff samoren: Skal ALDRI rote meg borti noe mannabein en gang til!! Vel...sitter da her med en og 2 unger til Så ikke alt man glemmer å banke for er like ille da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå