Gjest Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Jeg er 6+2 i dag,var til første kontroll på onsdag og da var alt i orden. Da jeg var på do i dag morges kom det frisk blod på papiret da jeg tørket meg, men det har ikke kommet noe mer etterpå. Har ingen smerter i magen, bare de vanlige mensmurringene. Noen som kan si noe i forhold til dette? Hva bør jeg gjøre?? Veldig takknemlig for alle svar
babyandme Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Tror jeg ville avventet litt og sett.. husk at det lett kan briste et blodkar under svangerskapet,pga at ting er litt mer følsomt nå. Så litt blod trenger ikke bety noe.. Vet ikke hva jordmødre/leger evt kan gjøre såpass tidlig heller.. Fosteret overlever jo om det er levedyktig, og det er det nok! jeg småblødde fra uke 5 til 10 men alt står bra til med vår lille likevel;) så lykke til! Klem! =)
*Super*Mamman* Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Veldig vannskelig å si hva det kan være. Mange blør uten at det er noe galt, men noen ganger er det jo et tegn på en abort. men hver 3 gravide har blødninger uten at det er noe galt. Blødde masse i uke 13-17 selv, men gikk helt fint det, de kunne ikke finne noen årsak. Var det mye blod som kom da?
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Tusen takk for svar Nei, det var bare litt friskt blod på papiret da jeg tørket meg.....og nå kommer det litt brun utflod....det er ikke mer enn det....har ikke akkurat vondt i magen heller...bare litt stikkinger og murringer...men det har jeg hatt hele veien.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Jeg ville ringt legen og spurt om en ny u.l og fortell om blødningen din.. Jeg blødde også på to av mine forsøk men mistet dessverre i sa. Men som det blir sagt er det også noen som blør og lykkes.. Masse lykke til )
*Super*Mamman* Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Ønsker deg iallefall masse lykke til. Håper at alt er i orden Klem
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Takk for svar og lykke ønskninger alle sammen:) Jeg kontakter min private lege på mandag morgen, han har ul og vil sikkert ta en sjekk. Ellers kontakter jeg legevakta om det blir mer blødning....
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Ja gjør det, så krysser jeg alt jeg har for at dette bare er en liten blødning.. og at du om 9 mnd nå sitter med et lite barn i fanget )))
hallais Skrevet 12. januar 2008 #11 Skrevet 12. januar 2008 hei! Jeg har en akkurat lik erfaring som deg fra uke 6! Jeg dro til legen, men alt var bra og er i uke 23 nå!! Legen sa at jeg ikke burde bekymre meg så lenge det ikke var mye blod+smerter,, Har troen på at alt går bra jeg!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå