Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 hva var symptomene på svangerskaps forgiftning igjenn?? Lagt dårlig i hele natt med feber,hodepine,vondt i leddene, hovne fingre og ben,synsforstyrrelser og lett kvalme. Håper jo det bare er omg.syken,evt begynnende migrene (mye plaget før graviditeten) Hadde noe forhøyet blodtrykk (135/75 mot 110/65 sisit) og +1protein sist kontroll hos JM
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 symptomene er de du beskriver du har + vondt i magen
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 men er jo normalt med liv i magen, er bare litt småkvalm
mamsen & guttaboys Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 ring føden og snakk med dem...om kanskje du får inn og sjekke urin og bl.trykk igjen symptomer er: *høyt blodtrykk *eggehvite (protein) i urinen *Plutselig hevelser og vektøkning * hodepine * Smerter øverst i magen * flimring for øynene.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 har gått ned i vekt desiste fire ukene. Har ikke lyst på sykehuset (skrekk!) Tror jeg ser det ann utover dagen, blir jeg ikke bedre så får jeg heller ringe dem.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 svangerskapsforgiftning er farlig for både deg og barnet!!!! Spiller jo ikke noen rolle om du har sykehusvegring når det er mulig barnet ditt er i fare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå