Gå til innhold

Hvor lenge etter fødsel..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var dere i form til å ta med babyen en tur i vogna?

Forsvant vannet i kroppen? Stingene nedentil?

Tok dere på dongri buksa igjen?

Håper dere gidder å svare, og kansje legge til noe;P

9.dager siden fødsel her, og var ute med tulla i vogna da hun var 5 dager gammel, men klarte ikke gå lange turen. forsatt vann i kroppen, stingene er enda litt vonde og dogri buksa kan så vidt presses på, men blir for trang å bruke:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fire dager etter fødsel tusla jeg laang tur med sønnen min i vogna:)

Mesteparten av vannet i kroppen forsvant men har fortsatt litt siden jeg er noget overvektig enda...

Det ene stinget merket jeg aldri noe til,aner ikke hvor de sydde engang, vet bare at de sydde ett sting:)

Dongeribuksa får jeg enda ikke på meg så hehe:P

Skrevet

hei hei,

Gratulere mdd den lille=0)

vi hadde frøkena i vogn et par dager etter.

jeg gikk opp 30 kg når jeg var gravid. hvor 20 kg gikk av iløpet av 1 mnd. så det var en go del vann i kroppen min;) så ola buksa var iallefall ikke på 1 mnd;o)

Skrevet

Dagen etter vi kom hjem fra føden ( vår/høst/vår) har jeg kledd opp bayen i lekre klær, pakka den ned i posen og trilla den første turen, det har vært tradisjon. Men har vært svært god form og ikke had sting etter noen av fødslene mine.

Skrevet

Glemte vannet i kropen, ca 1 uke, dongribuksa fikk jeg først på meg etter ca et halvår :-) Var VELDIG slank før jeg ble gravid med alle 3 og la på meg MYE..nå er snart siste rest borte.har 3 kg igjen..minsta er 8mnd :-) Aldri slanka meg.

Skrevet

da Joakim var 4 dager gikk vi en liten tur, noe langtur med vogna ga vi oss ikke ut på før han var ca 14 dager, da mest pga det fæle været her nord=)

gikk opp 14 kg i svangerskapet, på 6 dager var jeg nede i "normalvekten"..

stingene synes jeg satt lenge, tror det gikk ca 3 uker før alt var borte...

dongeribuksa ja, den er det ikke lenge siden den kom på=)

Skrevet

Var dere i form til å ta med babyen en tur i vogna?

Forsvant vannet i kroppen? Stingene nedentil?

Tok dere på dongri buksa igjen?

Har gått tur bare et par dager etter fødslene. Med nr. 5 gikk vi en lang tur dagen etter fødselen (hjemmefødsel).

Hadde aldri vann i kroppen i mine sv.skap.

Ble kun klippet og sydd med første barn og husker ikke når de forsvant da. Med de 7 andre var det ingen sying.

Dongeribuksa tok jeg på etter å ha tatt en dusj da fødslene var over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...