Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 4 mnd virker utilfreds!!

Hun har tørr bleie, sover nok (fra 22-08), nok om dagen, får nok mat..

MEN alikevel sutrer hun?

Farmor sa til meg at en sutrende baby er ikke fornøyd!!

Hva kan det være?

Ikke næring i melka?

Jeg fullammer..

Smører på dentinox og, siden det virker som om det klør...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er tulla mi om dagen også. Akkurat som hun har skjønt at når hun sutrer så blir hun tatt opp:) Har lurt på om det kan være tenner kanskje selv om hun ikke er 4 mnd en gang. Sikler en del også og gnager på det hun får i munnen. Tror de kan begynne å sutre en god stund før tennene kommer opp.

Skrevet

Samme her. Holder på å bli gal!! I går skulle jeg faktisk ønske at jeg hadde vært på jobb!! Og det er ille. Hun har ikke villet sove og jeg er litt rådløs. I dag har jeg gått 2 turer på 1 time hver, bare for at hun skulle sove litt. Det er 20 cm nysnø. ubrøytet og oppoverbakker... Skulle hatt plog på vognen..

Skrevet

Vet ikke om du allerede gjør det, men prøv bæresele og ha babyen mye på fanget (hudkontakt). Kanskje babyen din trenger eller savner mer å bli holdt oppe, kontakt etc. Jeg opplever det med min gutt hvis han sutrer i lekegrinda, vuggen...når jeg bærer på han eller han får sitte oppe i vippestol - på fanget...så blir han kjempe fornøyd.

Skrevet

Hei!

Det virker som om hun sutrer fordi det er tenner på vei. Dentinox er ofte ikke nok når det klør som verst. Jeg har gitt snuppa mi Paracet da hun griner (skriker) hele dagen, og jeg kan kjenne at det er "hovent" i munnen. Da går ca 30 min og hun er blid som ei sol igjen:)

Jeg mener ikke at dette alltid er løsningen, men jeg ser ikke noe poeng i at jenta mi skal ha det vondt.

Lykke til!

Skrevet

Du kan jo prøve å gi litt tillegg (mme) for å se om hun ikke blir helt mett av bare melka di.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...