Truseprinsesse Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Åssen går det med deg? Sprenges du snart? :D
zethaline Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Hiver meg på her jeg;-) Du har jo snart termin og jeg lurer på hvor mye sånn ca.du la på deg fra uke 28?
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Heia! Riiiimelig sprekkeferdig nå ja....er så desperat at jeg vurderer å ringe en spå-telefon for å høre om det muligens blir fødsel snart! Litt sliten kan du si=/ Men det går da greit! Zethaline: Tja, si det....har nok lagt på meg en god del siden da ja. Jeg starta på ca 60 kg før jeg var gravid, er nå godt over 80! Har ikke fått veid meg i det siste, men regner med at jeg er ca 85 kg, eller like under det. Heftig! Begynte for alvor å få vann i kroppen i desember, så en del av kiloene er nok pga ødem. Føler meg kjempe-puffy! Men det forsvinner jo etter fødselen, så jeg tar det med et (litt anstrengt) smil =) Hvor langt på vei er du nå da? Du venter også gutt?
Axus' girlfriend Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Men nydelig fin med magen sin alikevell da:)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Hihi...takk nord86=) Klem til deg!
zethaline Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Uke 28 imorgen og venter gutt ;-) Jeg har en del vondt i magen når jeg snur meg i senga,så uff er litt redd for at det skal bli skikkelig ille om det er p.g.u. av vekten. Har du hatt noen problemer med det?Vanligvis er jo det bekkene som gjør vondt ;-(
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Å snu seg i senga er absolutt en operasjon i seg selv! Magen er så tung, blir liksom hengende litt "etter", det strekker godt i både hud og muskler. Tungt! Så mannen min gir meg gjerne et hjelpende dytt når han hører at jeg peser og styrer på. Får også stikkende vondt i symfysen når jeg skal snu meg, men kjenner heldigvis ikke så mye til det ellers, så kan ikke klage. Bekkenet har faktisk blitt litt bedre nå på slutten! Tidligere var det vondt i hoftene som holdt meg våken, men det har kommet seg veldig. Lyspunkt!=) Ellers....lungene kjennes veldig små ut for tiden, babyen min presser godt oppover, så jeg er ganske så tungpusta. Hvordan er formen din da?
zethaline Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Hehe...kommer vel til pusting og pesing jeg også ;-)Formen er sånn noenlunde,har en del bekken prob..Men har gode og dårlige dager/netter.Skal ikke klage,sikkert noen som har det verre enn meg.Men er litt bekymret for det med magen,kan ikke huske at jeg har hatt prob.med det før Heldige deg,ikke lenge før småen melder sin ankomst;-) Er du klar for fødsel?Funnet navn?
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 13. januar 2008 #11 Skrevet 13. januar 2008 Er VELDIG klar for fødsel!!! Bare gleder meg, heldigvis! Det blir jo veldig spennende med setefødsel og det hele, men jeg føler meg klar som et egg og kan nesten ikke vente til jeg skal få treffe gutten min<3 Vi har ikke bestemt oss 100% for navn, men det ligger an til Gard...syns det er kjempefint! Ellers har vi Brage og Brede som alternativer. Er dette førstemann for deg også, eller har du noen søte små fra før? =)
zethaline Skrevet 13. januar 2008 #12 Skrevet 13. januar 2008 De er veldig søte,men ikke så veldig liten lenger.... Nr.4 dette og en god attpåklatt;-D Jeg er ikke klar for fødsel,men håper jo på å bli det da. Har fått skikkelig fødselsangst,ikke noen spes grunn.Fødslene mine har vært greie og har ikke lagt lenge med noen av de. Har hørt at det er bare sånn som kan komme;-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå