mamsen & guttaboys Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 jeg har hatt en intens hodepine nå i tre dager, i går kveld hadde jeg veldig smerter øverst i magen, disse er ikke der i dag. er det flere som sliter litt med hodepine?? sitter mersom midt i panna og ut på tinningene.... må mersom kjøre nesten en time for å komme til legevakta eller på føden, så håper det er bare nå hormonelt greier som går over.......
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har hatt migreneanfall 2-3 dager i uka hele svangerskapet. Blitt litt bedre den siste tiden. tror nok at du kan slappe helt av, hvis du ikke mistenker svangerskapsforgiftning.
mamsen & guttaboys Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 håper virkelig ikke det!!!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 reist itl legen på mandag ,, sjekk blodtrykket og urinen... det kan være okei å utlukke svangerskapsforgiftning..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Hodepine ved sk.forg. sitter i pannen. Ta og ring legevakten du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå