Gå til innhold

Amme-BH / -innlegg om natten???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har født før, hva gjør man med puppestellet om natten? Bruker man ammebh med innlegg og full pakke om natten også? Er ikke det ubehagelig? Evt. hva slags innlegg? Eller kan man ligge med puppene fri? Eller blir det bare klin? Kanskje litt forskjellig fra person til person? Noen erfaringer, er helt grønn her, jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte sove med bh og innlegg om natten for jeg lakk en del.

Skrevet

Her var det full pakke om natten. Litt ubehagelig er det, hvis du ikke har rett BH. Denne gangen skal dette gå helt fint for min del. Ellers kan du kjøpe den tisselaken e.l. å haunder deg når du sover. Men en del søl kan det da bli. Jeg prøvde en sjelden gang, men da ble laken og dyne kliss våt.

Skrevet

Har kjøpt egen BH til natten (bestilt fra mothercare). Det er ikke en vanlig BH, men mer en "topp", ser ut som sportsbh el sånn de fleste sikkert hadde før de begynte å bruke vanlig BH. Veldig myk, god og behagelig å ha på

Skrevet

Jeg måtte bruke innlegg og ammebh om natten siden jeg lakk skikkelig....regner med at det samme vil skje igjen. Jeg hadde også et lite håndkle/teppe under der puppa lå. Lurt å ha ullinnlegg innerst og bomull ytterst. Kan jo hende du er en av de heldige som ikke lekker om natten.

Skrevet

Jepp, jeg lakk som en sil!! Prøvde først med ammeinnlegg (chicco sine er de beste!!!), det lakk jeg gjennom.. Så det var faktisk en periode som bleier (nyfødtbleier, en på hver pupp) var det eneste som holdt meg tørr.... Og så hadde jeg tisselaken i senget til jeg skulle amme... Måtte ofte vaske tisselaken flere ganger i uken pga. melkesøl... Nå hadde jeg unormalt mye melk, men det hender jo, og det er greit å være forberedt... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...