Gå til innhold

Størrelse på amme-bh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for tidlig å kjøpe det nå? Har termin 7.februar. Har ikke lyst til å kjøpe for lite/stort. Puppene varierer vel litt i størrelse også i løpet av dagen. Hehe.

Noen som vet hvor de har gode bher? Orker ikke gå rundt i tusen butikker og lete.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har bare kjøpt en ammebh foreløpig, og den skal jeg ha med på sykehuset. Tenkte jeg ikke ville kjøpe så mange før jeg har kommet hjem igjen, siden brystene blir en god del større. Kjøpte min på cubus, den virker grei! men har ikke særlig erfaring:P

Skrevet

Jeg har termin 12. feb. og har foreløpig kjøpt en ammebh fra Triumph. Tror jeg kommer til å kjøpe en til før fødselen. Har kjøpt en cup større etter anbefalinger her på BIM.

Skrevet

Her på sykehuset anbefaler de å kjøpe ammebh etter at babyen har kommet (Og heller har med en av de største BHene dine til sykehuset). De mender det varierer så mye hvor stor BH du trenger etter fødselen, og at det derfor lønner seg å vente.

Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal gå til innkjøp før fødselen, men hvis jeg kjøper blir det i alle fall bare en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...