Gjest Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Om du kun fikk nevne EN ting som er viktig i et forhold, hva ville du sagt da? For meg tror jeg det må være (gjensidig) respekt fordi dette dekker det meste av andre ting synes jeg. Har man respekt for partner sin så er man trofast, lyver ikke til dem, man behandler dem pent, støtter dem og hjelper dem når det trengs osv.
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Gjensidig kjærlighet! For i ekte kjærlighet ligger det også respekt og ærlighet...hvis man ikke er ærlig og respekterer hverandre så kan det jo umulg være ekte kjærlighet? Logisk? Og EKTE gjensidig kjærlighet vokser og blir sterkere med tida, den forsvinner ikke så lenge den får næring til å leve. Sukk....er i det romantiske hjørnet i dag, men skal sies at selv om vi har en og annen krangel vi som de fleste så er vi forferdelig glad i hverandre og kan ikke se for oss et liv uten den andre. Håper vi får bli gamle sammen og at ingen av oss blir syk tidlig.
hit og dit Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Likeverd, selvstendighet (ingen er avhengig av den andre - ubalanse i maktforholdet), samhold ...ein av dei... eller Kjærlighet, tillit, respekt ....kanskje.... Klarer ikkje å velge ein som meir viktig enn andre
Sånn kan det gå Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Kjærlighet - for med ekte kjærlighet følger alt det andre med.
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Så klart, kjærlighet er det viktigste, jeg ombestemmer meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå