Gjest Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Kanskje et rart spørsmål, men hva er egentlig EL-slim? ser det er så mange som snakker om det her...
Truseprinsesse Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Det er da ikke et rart spørsmål. Det er sånn utflod som kommer ut rundt eggløsningen. Det kjennestegnes ved at man kan strekke på det. Har bare hatt det en gang selv. Da var det blankt. Les mer på pernille.info.
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 hehe. okei, takk for svar :-) så det er ikke noe man MÅ ha for å ha EL? har aldri merket det selv i alle fall...Men nå har jeg ikke lett etter det heller ;-P
Truseprinsesse Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har merket det bare en gang i løpet av de tre prøveperiodene mine. Så man må nok ikke ha det. Og jeg hadde det bare bittelitt. Kan hende at man tørker det bort uten å legge merke til det også.
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Ja okei :-) Er du fortsatt med på treff snart da Truseprinsesse?
Truseprinsesse Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Gud, jeg er så glemsk.. Må sjekke den tråden ja. Hehe. Men det er jeg i utgangspunktet ja!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå