Fru83 Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 Hei! Vi har snakket lenge om babyplanlegging, og bestemte oss for å starte prøvingen i januar-så velkommen til meg her inne:) Hadde siste mens 28.12, har sykluser på 31-32 dager så har beregna el til i dag, morgen eller mandag... Hadde sex i dag tidlig, lå en stund etterpå. Da jeg gikk på do og tisset etterpå var liksom elslimet som kom ut litt blodspettete, striper med blod...men bare bittelitt. Unnskyld ekle detaljer.Hva er dette for noe???? Har aldri hatt sånn før.....
**Håper** Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Det kan bety at du er kjempe fruktbar nå. Lykke til og kos dere masse nå. :=)
Fru83 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2008 Oj! Er det sant?? Så ingenting farlig eller unormalt? Takk for raskt svar Håper! Lykke til med deg også! Prøvd lenge?
**Håper** Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Ja det har jeg hørt i hvertfall. Så ikke bekymre deg for at det er noe farlig. Du er nok superfruktbar nå. For du er vel i EL tida nå??? Takk for det. Jeg har 3-4 dager til IKM og testa negativt i dag. Så jeg må nok bare innse at jeg ikke er gravid. Er i min 3 pp, så jeg skal ikke klage. Noen går det fort med og andre bruker lang tid. Sånn er livet.
*gullungen med okt spire* Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 du har eggeløsning sammtidig med meg du da håper vi får det til..så vi får hoppe til køys..hehe hvor bor du i verden da???klem
Fru83 Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. januar 2008 Å! Takk for så koselige svar! Kunne jo ikke fått noen bedre:) hihi, er jo veldig klar over at dette prosjektet kan ta tid, men det alikevel litt spennende den første gangen man prøver:) Jeg bor i Bergen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå