*gullungen med okt spire* Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 da er det bare 15 dager igjen har så vondt i underlivet igjen..har hatt et opphold på 4 dager nå men nå har det kommet for fullt igjen er det et godt tegn??så har jeg fått så dilla på baconost igen må ha det på skiva ¨hele tia å det hadde jeg når jeg gikk med min første...
venter førstemann i juni. Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Jeg håper det betyr noe! Jeg kjente det i brystene!!!
MaybeMe? Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Eh, hvis det er 15 dager til ikm, så har du vel ikke hatt eggløsning engang? Høres litt rart ut med symptomer da, hvis du ikke har hatt eggløsning veldig tidlig i syklusen.
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Jeg velger å tro at innlegget var ironisk. Litt harselering med de som ikke klarer å vente så lenge på IKM og bebis i magen. Litt slemt, kanskje, i allefall hvis HI ikke har vert i de skoene selv.
*gullungen med okt spire* Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2008 NEI VAR IKKE SLEMT MENT!!!JEG ER LIKE SPENT JEG SOMALLE ANDRE HER INNE!! JEG SPØR FORDI JEG IKKE HADDE SYMPTOMER MED MITT FØRSTE BARN Å DET VAR IKKE PLANLAGT..BLEI GRAVID PÅ P PILLEN..DET VISTE SEG AT JEG FIKK EN ABORTT 7 UKER SENERE SÅ DA TRODDE JEG IKKE JEG VAR GRAVI LENGER...MEN DET VAR ALTSÅ EN SOM HADDE OVERLEVD BROREN HANS KLAMRET SEG FAST..DERFOR LURER JEG OG PRØVER Å GLEDE MEG NÅ SOM VI PRØVER Å FÅ EN TIL Å ER INNSTILT PÅ DET SELV...VAR IKKE FOR Å VERE KVALM..BEKLAGER...ALLE SAMMEN SOM TOK SEG NER AV DETTE INNLEGGET..LYKKE TIL ALLE SAMMEN
*gullungen med okt spire* Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2008 ikke agresiv i det hele tatt men må si at viss noen er uvitene å kommer med noen spørsmål her som ikke har peiling å vill hya råd har jeg sett på noen av innlegga her at det er mage spydige svar fra noen her..syns ikke det er rektig jeg..syns vi alle skal vere snille med hverandre å støtte hverandre vi er i samme båt alle sammen å alle er ikke like sikkre på ting er jo derfor vi er her for å dele erfaringer å slik...blir bare litt lei meg på vegne av de som får en spydig komentar...viss de syns spørsmålet er dumt så er det vel bedre å ikke svare kansje??vet ikke jeg men er ikke sur på noen her..klem
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Men som hun sier over her, siden det ikke var tull, 15 dager før IKM så har du jo ikke hatt eggløsning en gang og vil jo derfor ikke kunne være gravid - ennå. Vil råde deg til å slappe av pittelitt, det er fint at en ønsker nr to, men det høres ut som om du er i ferd med å bikke lett over(i allefall hvis en leser dine to innlegg her, det ene litt ivrig i symptom-jakta og det andre med caps-locken). En evig søken etter symptomer kan fort bli en stresset mor som i allefall ikke blir gravid pga rent stress. Ro ned, ha sex ca annenhver dag og gled deg med det barnet du har og vips så blir du nok gravid igjen, skal du se!
*gullungen med okt spire* Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. januar 2008 hehe caps locken var på da jeg skreiv i sta gubben hadde brukt datan gadd ikke skifte når jeg hadde kommet så langt..kan vel hende jeg har hatt eggeløsning...var hvertfall positiv eggeløsningstest i uka..hehe..men men få se. ja jeg koser meg me sønnen min..klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå