*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 er det noen som har erfaring med denne bilstolen,eller har hørt noe om den....& vognen.Bra/dårlig? er de har salg på denne vogna,bilstol + hardbag på barnas hus nå.Syns egentlig den så veldig fin ut,men ville høre litt med dere først
mamma050308 Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har kjøpt den serien med vogn, stol og masse tilbehør hos Barnas Hus etter anbefaling fra en venninne som har akkurat den samme og er kjempe fornøyd. Hun kjøpte før den kom på salg i fjor. Vognen er stabil selv om det bare er 3 hjul, sier hun. De er i alle fall kjempe fornøyd, så jeg stolte på dem. Hentet vogn i går og måtte sette den sammen.
Anni30 Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Jeg gleder meg til å ta i bruk min Slalom Pro! Har hørt masse bra om den og den virker veldig lettkjørt! har hatt den stående i gangen en stund! Og bare fordel med baggen, når du setter den på gulvet kan den vugge, den er romslig. Delene er enkle å "klikke" ned i "tralla" og så greit at det gjelder bilstolen også, det ser jeg som en klar fordel! Lykke til!
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2008 Ok vi skal til barnas hus & se på den nå....hva slags ekstra utstyr fulgte med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå