Gå til innhold

Bilstolen til vognen: Jane Slalom Pro.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har erfaring med denne bilstolen,eller har hørt noe om den....& vognen.Bra/dårlig?

er de har salg på denne vogna,bilstol + hardbag på barnas hus nå.Syns egentlig den så veldig fin ut,men ville høre litt med dere først :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på.

Amy, vet du om de har den i flere farger enn i blå? Tenkte evt å kjøpe hele pakken til neste uke..

Skrevet

Barnas Hus hadde rød og blå på salg, men vi måtte innom to butikker før vi fant en som hadde igjen. Da hadde denne igjen 3 pakker. Og vi kjøpte 4. januar, så det er ikke sikkert de har igjen av det tilbudet.... Jeg kom til å tenke på det med sikkerhet, er det ikke noe om at bilstoler må være godkjent? Hvor ser man hvilke som er det?

Skrevet

Ok, mulig de er utsolgt nå da. Men det store utstyrs-salget begynner 21 januar , gleder meg ;)

Alle bilstolene de selger skal være godkjent. Det skal stå et ECE-godkjennings-merke på siden av bilstolen. Bare se litt rundt om på den, så finner du det sikkert =o)

Skrevet

Jeg har kjøpt den vognen til han som kommer i mai. Kjøpte min i november i sort og grå jeg da. Enn så lenge er jeg fornøyd. Hadde med min datter på snart 3 år og hun hadde god plass i sittedelen og ligge delen er jo også stor å fin.

Gleder meg til å bruke den jeg nå. Bilstolen virker jo helt ok den også.

Skrevet

Hei...

Vet ikke hvor du bor, men døm er tomme for de vognene på begge barnas hus oslo.. Har tenkt meg den vogna sjøl, så jeg ringte døm på onsdag... Men døm har døm på baby-proffsen i sverige...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...