rooosey Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 er det flere her som er plaget med røde prikker, kvise lignende ting på bryst? for 2 dager siden dukket det opp noen brystpartiet. og det har kommet flere... lurer på hva dette er? hormonelle kviser eller?
Shtriga med baby i magen Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Har samme problemet som deg.. Har fått masse små nupper på brystet...
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Hiver meg på denne jeg også. Masse kviser på hele bringen!!! Usj.. har aldri vært plaga med dette før.. er bare glad for at det ikke er sol og sommer, for utringet og stropper er for tiden HELT uaktuelt!!! Har hørt at det kan være pga Folaten.. den skal vi jo bare ta frem til 12. uke, så satser på at kvisene forsinner etter det. Mangt man skal slites med..:-)
T.mor Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 jaaaaaaaaaaa.....:/ fått i panna og jeg..! Aldri vært plaget med kviser, å dette BØR vøre en overgang haha... har sluttet med Folaten jeg nå.. går over i 13 sv.skaps uke på tirsdag...
rooosey Skrevet 12. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2008 åh kor godt å hør at det ikke er bare meg.... tihi. syns det er helt forferdelig, ser jo ut som om jeg har røde hunder på brystan .....ARG!!!! får bare håpe at det forsvinner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå