elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 var på ul i uke 12, da så vi en liten krabbat på 6 cm som sprellet og vinket..... full fest inni magen.... men nå var jeg på ul igjen, da den ordinære er, jeg var 19+2 uker ifølge maskina, men det var skremmende lite liv, vi så att hjerte slo, så da viste vi att det var i live, men på ca den halvtimen hele ul tok, så vi lillegutt sparke me fotene eller løfte hendene bare 4-5 ganger.... huff det så så skremmende ut.....' flere som har opplevd sånn?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Ja, og jeg reagerte på det, men jordmor sa det er helt normalt, og ingen ting å bekymre seg for. (Ser de noe som ikke er normalt, så reagerer de!) Senk skuldrene- du fikk ta en titt på krabaten når han antagelig slappet av litt:-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Det er helt vanlig, jordmora hadde sagt om hun syntes det var noe å uroe seg for. Det er derfor man egentlig oppfordrer mamman å drikke noe søtt før ulen, med ene barnet mitt fungerte det ikke han var sånn rolig som din. Med den i magen nå fungerte det veldig fint.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Jeg ble også litt bekymra på ordinær UL. Babyen min rørte litt på seg, men han nekta å snu seg samme hvor mye jordmora dytta på han. Hun sa faktisk at hun aldri hadde vært borti en mer sta unge i forhold til det å få snudd den. Så jeg begynte selvfølgelig å lure på om det var noe galt, men siden jordmora ikke ga uttrykk for bekymring og i stede sa at alt så fint ut, velger jeg å tolke det som om alt er greit.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 husk at plassen blir mindre og mindre:) vanskeligere og bevege seg. pluss at de ligger i stillinga de foretrekker. Så ingen fare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå