mammadalten :) Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 .kan noen bekrefte eller avkrefte myten om at aktiv baby er gutt lat baby er jente? når i magen altså.. vil ikke vite kjønn men klarer ikke la være tenke gjette spekulere & analysere
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Jenta mi var en rolig baby i magen, denne gang venter jeg gutt og han hadde noen veldig aktive uker (20-24), men er nå roooooolig
kaalrot Høygravid!:) Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Jeg venter gutt og han er ikke særlig aktiv.. nå skal det sies at livmoren min ligger foran så da kjennes ikke sparkene så godt.. men kjenner noen få dult i løpet av en dag:)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Dette lurer jeg også på Sist var jenta i magen ganske så rolig. Nå er det veldig mye aktivitet hele dagen. Kan det være at det er en gutt denne gangen??
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 jente i magen. Som er såå aktiv at jeg sover lite .. heeele tia.. huff..framtidig fotballspiller hu her
Alves Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Hei jeg fikk vite i gaar at vi venter en liten jente i mai...Og hun er veldig aktiv paa morningen og paa kvelden da jeg har lagt meg... Jeg har hele tiden trodd at det var en jente ogsaa pga formen paa magen og hjerte-slagene:)
*Super*Mamman* Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har to gutter fra tidligere. Den ene var veldig aktiv i magen, mens den andre rolig.. Vet ikke enda med denne,, om den er aktiv eller rolig men vet at det er gutt..
Stoltmai mamma:) Skrevet 12. januar 2008 #8 Skrevet 12. januar 2008 Jeg har fått bekreftet tre ganger av tre forskjellige leger at vi venter jente, og hun er veldig så aktiv ini der, begynte med å kjenne liv i uke 16 ca... er å 22uker, og det er veldig vilt i magen min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå