Gå til innhold

de som vet kjønnet på babyen..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

.kan noen bekrefte eller avkrefte myten om at aktiv baby er gutt lat baby er jente? når i magen altså..

vil ikke vite kjønn men klarer ikke la være tenke gjette spekulere & analysere :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi var en rolig baby i magen, denne gang venter jeg gutt og han hadde noen veldig aktive uker (20-24), men er nå roooooolig

Skrevet

Jeg venter gutt og han er ikke særlig aktiv.. nå skal det sies at livmoren min ligger foran så da kjennes ikke sparkene så godt.. men kjenner noen få dult i løpet av en dag:)

Skrevet

Dette lurer jeg også på:) Sist var jenta i magen ganske så rolig. Nå er det veldig mye aktivitet hele dagen. Kan det være at det er en gutt denne gangen??;)

Skrevet

jente i magen. Som er såå aktiv at jeg sover lite .. heeele tia.. huff..framtidig fotballspiller hu her

Skrevet

Hei jeg fikk vite i gaar at vi venter en liten jente i mai...Og hun er veldig aktiv paa morningen og paa kvelden da jeg har lagt meg...

Jeg har hele tiden trodd at det var en jente ogsaa pga formen paa magen og hjerte-slagene:)

Skrevet

Jeg har to gutter fra tidligere. Den ene var veldig aktiv i magen, mens den andre rolig.. Vet ikke enda med denne,, om den er aktiv eller rolig men vet at det er gutt..

Skrevet

Jeg har fått bekreftet tre ganger av tre forskjellige leger at vi venter jente, og hun er veldig så aktiv ini der, begynte med å kjenne liv i uke 16 ca... er å 22uker, og det er veldig vilt i magen min...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...